Duhakusu yüzüstü. Nasıl düştüğünü asla anlamadık yanında ben ve babası vardı.
Bunu sildirin derim önceki postunuzdan
Ben sizi anlıyorum, çok üzgün ve öfkelisiniz.
Bir suçlu arıyorsunuz, çocuğunuza zarar gelmesine sebebiyet veren kendiniz olmamanız için. Bunu vicdanen kaldıramıyor olabilirsiniz. Ama orada üç kişiyseniz üçünüz de çocuğu tutabilecek mesafede iseniz ya üçünüz de suçlusunuz, ya hiçbiriniz. Ancak bu bir suç mu, kaza mı? Bence kaza. O yüzden bu kadar takılmaya gerek yok.
Daha büyüyecek yürüme aşamalarına gelecek. Nice yaraları olacak. Hem de yanında sızden başka kimse yokken. Gerekli tedbirleri edindikten sonra “kaza” denmesi bilinmeli yoksa Allah muhafaza kafayı yer insan.