Merhaba 36 günlük bebeğim var gündüz uykusu güzel ama geceler çok yorucu...gece emdiği zaman ağızdan gaz çıkarmakta çok zorlanıyorum uyanmasın da bende azcık uyuyayım diye bazen fazla uğraşmıyorum yanlış mı yapıyorum her emmede gaz çıkarmassak sıkıntı olurmu?