kayraninannesiiii evet hep öyle yaparız. Ama bir günden fazla bekletmem. Ertesi gün köfte yapıp yeriz. O da artarsa dökerim. Somon ve uskumru ile yaptım şimdiye kadar. Kılçıklarından ayırıp didiyoruz. Sonra normal köfte yapar gibi istediğiniz baharatlar, yumurta, galeta unu .. YouTubeda çok fazla farklı tarif var.
Ama her bünyenin toleransı farklı. Kendinize göre değerlendirin 🙂