aymira19 Kızlar selam dogumdan 40 kım çıktıktan sonra adet oldum adet olduktan 9 gün sonra 10 gün kansmam oldu ayın 17 sinde adet olmadım kanamam olduğu için Mi düzensiz oldu acaba tecrübeli olanlar bakabilirmj emziriyorum bu arda doğum yapalı 3 ay oldu
Kerem_k1 aymira19 ilk bir sene düzensiz olması normal canım. Belki bir sene içinde hiç adet bile olmayabilirsin. Korkma ama içim rahat etsin dersen kadın hastalıklarına git bi.
Fulihkn aymira19 canım 1 sene de düzensiz olur bünyeden bünyeye değişiyor düzene oturması zaman alabilir
Ahhannelik aymira19 bende lohusalıktan sonra 15. Gün adet oldum ve adetim 19 gün sürdü 14. Gün doktoruma gittim ultrasonla baktı bir sıkıntı yok 1 hafta içinde kesilmezse geri gel ama ilk adet uzun surebilir dedi sonra biraz geç oldu ikinci adetim belki sizinkide öyledir ama isterseniz gidin bir doktora içiniz rahat etsin
Acabaymelike aymira19 ben tam 12 ay sonra oldum ilk adetimi şu an 3 aydır da 3 gün gecikmeli oluyorum aktif emzirme olduğu için yani düzene girmesi 2 yılı buluyor
Barlasveannesi23 aymira19 ilk 3 veya 6 ay kadar zaten düzensiz oluyormuş bende ayda 2 kere felan gördüm önceden 3 gün sürüyırdu sonra 6 7 felan oldu işte ben ilk adetimde gittim sprail taktırdım 10 12 gün felan şuanda 🥺
Barlasveannesi23 aymira19 ilişkiye girmeyerek 🤣 ki bu çok da mümkün olamıyor korunacaksınız Yani bir şekilde bütün yöntemleri deneyin gerçekten hiç korunmadım ama olmadı da yani bilmiyorum🤣