Hanımlar pramature bir bebek annesi olarak bebeğim biberonla ve mamayla beslenmek zorunda kaldı daha sonra ben sutum gelince emzirmek istedim ama bebeğim biberona alıştığı için beni istemedi bu durum beni çok üzdü ve gece gündüz yatmayarak hep uğraştim göğsümde tuttum orda uyuttum beraber banyo yaptım banyoda meme teklif ettim derken bebeğim emmeye başladı ama ama öncesinde hep mama verdiğim için ve Kaynanalar sütün yetmiyor diyen komsular diğer aile üyeleri sütümun yetmediğine beni ikna edip meme mama olarak devam etmeye yönlendirdi ama biberonla vermedim mamayı bu sefer damlalikla verdim arada sagdima bütün gün çıkan süt 10 CC bile değildi halbuki sütüm olsun diye yemedigin şey kalmamıştı neredeyse on kilo çoktan almıştım bile daha sonra Instagramda ucretsiz emzirme danışmanlığı veren doç dr.aydin Erdemire msj attım hemen geri dönüş sağladı telefon üzerinden ve bana emziren kedinin köpeğin hiç sütüm yetmiyor diye düşündüğünü gördün mü Afrika'daki aç annelerde emziriyor ve en iyi beslenen annelerle sütünün kalitesi aynı dedi Allah bizi kusursuz yaratmış emzirmek kadınij yaratılışında var 3uz 4uz doğuran anneler var hepsine yetiyor süt dedi stresten uzak ve bol bol emmek istemiyorsa ten tene temas yapıp emzirmeye çalışarak hiç birşey olmasa gündüz 2 gece 3saatte bir damla bile süt bile çıksa bile sağmami istedi göreceksin 2 3gune gelecek dedi ve gerçekten öyle oldu bebeğiniz emse bile hemen arkasından yine sağlın memede süt kalmasın o zaman daha çok üretiyor memeler 60 CC urettim ama hepsi bitti demekki yetmiyor 70 CC üreteyim diyor 70 CC bitti 80 böyle böyle artıyor sütünüz anne sütü bir çok hastalığa karşı iyi geliyor ileride bir çok hastalığa yakalanma riskini azaltıyor anne sütü her bebeğin hakkı ♥️♥️♥️ emzirme ile sorun yaşıyorsanız Aydın bey ücretsiz danışmanlık yapıyor sizde ona msj atarak eğitim alabilirsiniz sizi dinleyip sizin sorununuza özel bilgiler veriyor