Bebek234 Arkadaşlar sağıp veriyorum 2 buçuk saatte 90 cc zorla çıkıyor nasıl artar solgar alıcam memnun kaldınız mı sağmak azaltır derler ama düzenli sağım olursa azalmaz dendi düzenli sağıyorum
Dogacelik Bebek234 sadece sagip emzirmezseniz o zaman sut azaliyor. 90 cc gayet iyi miktar neden az oldugunu dusundunuz?
-Sare32- Bebek234 sıvı bol tüketin -2.5-3 lt süt yapan şeyler tahin dut kurusu gibi evet sağımla emzirme bi tık farklı oluyor bence ben de sağıyorum biraz önden vakumla biraz çıkıyor sanki bitmiş gibi ama emmeye başlayınca süt tekrar iniyor bebeklerin vakumlaması daha farklı
Newmummy222 Bebek234 bebeğinizin kilo artışı iyiyse, çişli kalalı bez sayısı yeterliyse sütünüz yetiyordur, mamaya gerek yok.
-Sare32- Dogacelik evet hem sağıp hem emzirince daha çok oluyor sürekli boşalınca daha çok yenileniyor süt
Dogacelik Bebek234 biberon bebegin damagini surekli uyardigi icin emzik var gibi emmeye devam etmesi normal, aldigi kadar vermek dogru olmuyor zaten.
mom-1 Ayında 120 cc içmesi gerekiyor doktorum demişti mide genisledigi icin 90la doymaz diye. Ben anne sütü artı 120 cc mama veriyorum 3 saatte bir yiyor yine doktor demisti 3 saat aç kalabilir diye ve gece 7 saat aç durabilirmiş uyuyorsa gece uyandırma hem gece gündüz kavramını ögrenir dedi
mom-1 Bebek234 anne sütünden hemen sonra mama veriyorum sütüm çok az oldugu için. Bazen emmek istemiyor ama anne sütünden az da olsa yararlansın diye sagıyorum ama malesef iki gögüsten 20 cc anca cıkıyor