Minigimherseyim Cisemcagan17 8. Ayda oldum bir sonraki adeti olmadım hala beklemedeyim 7-8 gün geçti. Test yaptım negatif düzenli olmıcak mı acaba
Cisemcagan17 esrathegulcesmom ay bnmde doğumdan sonra 15 gün geldi 3 ay olcak hala olmadım çok sknti yapiyom
Cisemcagan17 Zynpzhra maşallah sizin baya uzun sürmüş bnm 15. Günde bitti hala regl olmadım 3. Ay olcak
Cisemcagan17 esrathegulcesmom normadede kilolu biriyim birde pcos var bnde kilo veremiyorum çok şişkinlik yapıyor çok asabi oluyorum biran önce olayım skntimi atıyım istiyorum 😅😅
ahlassss Cisemcagan17 sizinki normal olan sanırım emzirmeyle alakalı oluyormuş ben bebeğimi doğru düzgün emziremedim 38. Günümdede hasta oldum 1 sene görmeyen kadınlar felan çok ben çok erken olduğumu düşünüyordum
Cisemcagan17 ahlassss bende pek emziremiyorum emmiyor gelişim geriligi vardi dr tavsiyesi uzerine mamayla alıştık suan hep mama istiyor