aybikreis Kızlare evde bi tane krema var, makarna yapayım diyorum. Mantar tavuk fesleğen falan yok evde. Nasıl yapayım?
beyzzsenturkk_ aybikreis ben geçen yaptım bu kadar guzel beklemiyordum normalde krema kullanmam ama normal salçayı kavurdum baharatlarda kaşarı da iyiyce erittim kremayla makarnayı döktüm öf enfes taş devrinden cıktım resmen gerçi krema bana cok yağlı geldiği icin kullanmıyorum ama bayıldık içine isterseniz göğüs göğsü kızartıp koyun mis gibi olur