Hazirannnesiyim Kızlar göğsüm baya küçük yani yok gibi bu da özgüvenimi çok etkiliyor istanbl civarı estetik yaptıranlar var mı süreç nasıl ilerledi biraz bilgi verebilirseniz sevinirim