Aylayvz
Sorun değilde ikinci bebek daha erken gelebilir diye düşünülmüş olabilir yani normal doğum sancısı gelmeden planlı olsun diye düşündüm ben. Doktorumla da konuşmadım daha geç alın demedim açıkçası. Yanımda ilk gebeliği olan bı kadına 39 da alalım dedi. Benim ilk kızım 39+5 te plansız sezaryenle dogdu