ArasAkbulut Merhaba, sezaryen sonrası kanamanız bittikten sonra ilk reglinizi ne zaman oldunuz? Ve normal eski regli gibi düzenli mi oluyor veya düzensiz mi oluyor bir süre?
Dilarahiraharun ArasAkbulut ben 3 ay sonra regli oldum 5 6 gün sürdü ama düzen devam eder i bilemiyoru. Tabi doktorum 1 sene düzensiz olabalir demişti
ElZu24 ArasAkbulut ilk lohusalığımda reglim hemen başladı ve düzenli oldu..2cideyse 1 ay sonra başladı ve düzensiz..bakalım 1 yıla kadar düzensizlik ola bilir diyolar..ama düzenli olmasını çok istiyorum yaa🤦🏻♀️
edacicek Lohusa kanamam bittikten sonra hemen adet oldum herkes de aynı olmuyor dedi doktorum bazıları 1 sene olmuyormuş
Tuba ArasAkbulut 8,5 ay sonra oldum ilk kez ve aradan 46 gün geçti hala olmadım yani düzensizlik var. Eğer emziriyorsan o zaman uzun süre gelmemesi ve geldiğinde de düzensiz olması çok normal.
Nilin-Annesi Benimde bebeğim 3 aylık hala olmadım ve ilk 40 gün kanamam olmuştu.. bende ilk ne zaman regl olacağım merak ediyorum açıkçası
leylafaruk11 ArasAkbulut 40 cıktı ertesi gün oldum bugün 3. Günüm bakalim eskisi gibi düzenli mi olacak