Bir haftadır yapmıyorsa mutlaka lavman yapın. Dediğim marka iyi araştırın isterseniz acile gitseniz doktorda mutlaka verir. Bence beklemeyin nolur çok olmuş lavman uzun süreli kabızlıklarda hızlı boşaltım sağladığı için çocuğu hemen rahatlatır. Ben çok çektiğim ve çokta lavman yaptığım için, en iyi sizi ben anlarım. Hala yapmadıysa acile çıkarın röntgen falan çeker. Lavman yapar mutlaka siz yapmasanız bile.