Berraginannesipinar Kızlar 17 günlük oldu bebeğim doyup doymadığını bilmiyorum ne zaman ağlasa emziriyorum uyya kalıyo emerken doysa kendi bırakır diyolar yada tok olsa heralde sürekli emmek istemez göğsümü sıktığımda süt akıyo acaba doymuyomudur
Mina0609 Berraginannesipinar yok canım doysada emmek istiyo benim bebegimde 54 günlük dogdugundan beri sürekli emmek istiyo memede uyuyup kalıyo merak etme doyuyodur bebişin 😊 2 saatte bir uyandırıp emzir
Baharmasal Berraginannesipinar dış dünyaya adapte olmakta sıkıntı çekiyor bebekler başta emerek huzur buluyorlar sen çekmezsen o hiç çekmez üstün yetiyordur merak etme 🙏
ErtugrulAnnesii Berraginannesipinar doysa da emmek ister emerek rahatlar gazı vardır emdikce daha da artar gazı ve yine aglar bu bi döngü maalesef.
deletedmom4842 Berraginannesipinar Aç da olsa tok da olsa 17 günlük bebek sürekli emmek ister sütünden eminsen ve bebeğin hali keyfide yerindeyse bir de çişini güzel yapıyorsa doyuyordur zaten 1. Ay kontrolünde kilosuna bakıp söylerler.
Tuba7785 İlk 40 gün doyma kriteri kalalı bezleri sonrasında çişli bezleri. Ordan takip edersin. Ama sürekli emmek istegi normal bence