Bizde gaz sancısı ve karın ağrısı için almıştık bebeğim 2 ay 10 günlük ama bileklik tercih ettik. Geldi taktığım günden itibaren bi rahatlama oldu sonra bileği çok küçük olduğu için düşürdük, hemen farketti ağlamaları krizleri ve gaz sancıları acayip arttı hemen tekrar sipariş verdim sanırım faydası oluyor