Kızlar bugun 18 günlük bebeğimi devlet hastanesine ilk kontrolune götürdüm doktor kalçasında gamze var dedi bu kötü bişey mi oluyor 40 günlük olunca kalça ultrasonu dedi yeşil kod açtım dedi yeşil kod açmak ne demek oluyor anlamadım ben kalabalıktı çok hızlı hızlı söyleyip geçti bilen bilgilendirebilir mi yeşil kod olunca sıra almadan mı ultrason çektiricem