Tunaaral bende 2 hafta önce doğum yaptım. Doğum sonrası gebelik zehirlenmesinden dolayı yoğun bakımda kaldım, 5 günden önce sütüm gelmedi, o arada mama ile devam ettik. Şimdi emziriyorum fakat mama yemeden asla doymuyor. Sağıp veriyorum anne sütünü gün içinde. Sanırım tamamen memeye dönemeyeceğiz fakat bu konuda kendime yüklenip gerilmek istemiyorum 🙏🏻 Sizde bol bol sağın ve bol su için, sütünüz böyle böyle çoğalıyor. Kendinizi üzmeyin ve baskı yapmayın.