Bebeğiniz hangi ilacı ne zamandir kullanıyor biz motillium kullanıyoruz 5 aylık iken başladık şu anda 11 buçuk aylık kusmamiz azaldı ama hala tam anlamı ile kesilmedi 3 gündür de yine günlük bir defa kusuyor artık alışkanlık haline mı getirdi reflü böyle birşey mi bilmiyorum emeklemiyor yürümüyor beni kucağına al diye bağırırken bir bakiyorum kusuyor yemek yerken hafif büyük bir parça tutsa çiğneme tam anlamı ile yok yine kusuyor çok yıprandım artık bebeğe kizmwyw başladım biliyorum bölerek yaomiyor ama beni çok yıprattı zaten zor yemek yiyen bir bebek oyunlq zorla yediriyorum asla doyumluk yemiyor o ayrı bir konu ama yediğini de cikarinca emekler boşa gidiyor kendi zorlaniyor birşey verirken iki defa düşünüyorum acaba kusar mı büyük parçami yeni bir lezzet tattiracak olsam yine korkuyorum acaba tadını beğenmez kusar mı diye çok yoruldum sizde durumlar nasıl ne zaman gecer geçiyor mu 😭