Kızlar sanki bi kaç gündür öksürüğü vardı ama çok azdı şuan yedirdim yatırdım bi kaç kez öksürdü bide burularından ses geliyor. Yarına sağlık ocağına getirsemmi evde yaptığınız biiey varmı öksürük için? Uyurken ayaklarını cabalatıyo üzerini çok açıyor sanırım ondan üşüttü 😔