Kizlar 9 aylik bebegim var her gece 2-3 uyaniyor biraz sut veya bazen su icip uyuyor. Acaba aliskanlik mi yoksa gercekten acikiyor mu? Doktora kalsa aliskanlik bana kalsa aclik. Daha evvelde yazmistim. Sizin nasil acaba? Ve ne zaman bu azalir yada biter?