Periezo Merhaba kizlar ben 7 hafta oldu dogum yapali ama karnimin buyuk kismi gitmedi hala hamile gibiyim . Hamilelikde karnim cok buyudu kizimda 4.170 dogdu ve karnim cok buyukdu ve sezeryan dogumu yaptim sizce ne Zaman cekilir bu karin
Nerm7n Periezo etrafına hiç takılma canım her gebelik lohusa farklıdır. Vücudun normale dönmesi 6 ayı buluyor. Sen ve bebeğin sağlıklı mı ona bak keyfini çıkar. Haftalar geçtikçe yediklerine dikkat eder zamanla iner göbeğin.
Nerm7n Periezo ben gebelik öncesi aktif spor yapan kaslı biriydim. Hamileliğimde 40 kg aldım. Gebe iken deli gibi yedim. Beni yerken gören şok 😱 oluyordu. Kocam seni doyurmak için kredi çekmek lazımdiye dalga geçiyordu. Şimdi 31 kg verdim. 10kg daha vermem lazım yaza kadar. Ama nasıl verdim diye sorarsan yazın 5lt su içtim. Bir de bol hareket.
Nerm7n Periezo suyumun için çubuk tarçın meyve kuru meyveler normal şekeri çıkardım hayatımdan Zaten zamanla vücut istemiyor. Evinize aburcubur da sokmayınca bir süre sonra istemiyorsunuz