Kızım 41 aylık eylülde kreşe başlatmayı düşünüyorum. Ancak bir kreş var kendine özel bina ve bahçesi var eğitim olarak iyi bir yer.Bir kreş daha var.Onun da eğitimi iyi,binanın alt katında ve kendilerine bir bahçe cevirmisler hem de sahibi akrabam. Hangisine karar verecegimi bilemiyorum bazıları diyor ki akrabayla iş yapma bazıları diyor ki akraba en azından gözün arkada kalmaz.O kresle ilgili tek cekincem bina altında olması.Yoksa ulaşım ve maddiyat açısından benim için daha iyi bir yer.Siz olsanız ne yapardınız?