Bir kaç kere kantaron yağı sürdüm bir baktım iltihap kendiliğinden kalkmış elimde pıt diye aldım. Sonra kendi tırnağım battı iki sürmede onu da iyileştirdi. Aktardan alın ama el yapımı olsun. Pişik olursa da sürüyorum aynı şekilde bir iki sürmede geçiyor resmen mucizevi benim için