1 buçuk yaşında oğlum var adet tarihlerim düzelmişti biraz geç olsam da oluyordum bu arada hala emziriyorum. Geçen ay memlekete gitmiştim 10 gün falan gecikti smdi gene 10 gün falan geçti ama hala olmadım. Havalar bu kadar gecikme yapar mı bu aralar sıkıntı yaşayan var mı? Korunuyoruz ama bir kaç defa geri çekilme yöntemi kullandığımız için şüpheleniyorum da test yapmaliym ins cesaret edebilirsem😌