123fff Kızlar 5. Gün kontrolümüz var birde bebişede paket düşünüyoruz bu doktora düzenli giden var mı tecrübe edinen ya da başka doktor önerisi olan var mı livde
Meliimom 123fff bizde gittik ççook değişik bi kadın hiç tavsiye etmem yanlış yönlendirdiğide oldu bizi gereksiz gerilimler yaşadık üslubu hoş değil mesajlara 1gün sonra cevap veriyor birde çok alıngan yani asla tercih etmeyin
haticedenizkahraman Biz gittik hayatımda gördüğüm en üslupsuz kadın resmen odadan kovdu bizi okuyacak olanlara tavsiyem gitmeyin
123fff Meliimom hayır çok tatlı bi adam önce bebişinizi seviyor alıştırıyor kendini her muayenede kızım bayılıyo doktoruna 😁 ayrıca vatsaptan gün içinde sorumlarıma mutlaka dönüş yapıyor 🤓
seda2452 Karmom evet her şeyi detaylı anlatıyo bana her zaman yazabilirsiniz diyo çok sevecen biri çok memnun kaldık
Dimplesbaby Hafsa hocaya benim arkadaşım götürüyordu aşırı memnundu hep anlatırdı çok ilgileniyor diye
123fff Meliimom evet evet ek gıda sürecimizi de çok iyi yönettik birlikte 🤓 ön muayenede denemekte fayda var belki sizde memnun kalırsınız
123fff kekdj evet onuda duydum şöyle diyim liv de hüsniye altana ve hafsa hoca dan önce öncelikleriniz diğerleri olsun yani yanlış yönlendirmek istemem ama biz ikisinden de hiç memnun kalmadık belki memnun olanlar vardır
123fff kekdj sistemde 15 dk yazıyor ama ben tüm sorularım bitene kadar çıkmıyorum doktorda öyle bi tavır sergilemiyo zaten rahat