Ebrushkaa yemeklerin tuzunu ona vereceğim tabağı ayırdıktan sonra atıyorum. Yani yemek pişiyor, onun tabağını ayırıyorum, sonra biraz tuz atıp yemeği bir iki taşım kaynatıyorum. Onu da biz yiyoruz. Bu sulu yemeklerde veya domates soslu yemeklerde yapabiliyorum. Katı yemeklerin tuzunu çok az atıyorum. Yerken biz kendi tabağımızda ekstra atıyoruz 🤷🏻♀️ salçayı da kullanıyorum ben. Ona özel salça ayırmıyorum ki zaten ev yapımı salça bizimki