Derya58 herkesin kendi kararı saygı duymak lazım belki sizin için öyle iyidir mesela banada diyorlar arayı çok açma yıllar geçince yeni çocuğa bakmaya usenirsin zor olur falan filan diyolar ama benim kendi tercihim 4 yaş olmasını isterim aralarında. Bu arada bebişiniz hayırlı olsun sağlıkla gelsin ☺️