Kızlar 4ay 5 günlük olduk oğlum aşırı huysuz hep ağlıyor yarım saat bir saat ağlasa evet normel karşılıycam da saatlerce hiç durmuyor hep mız mız atak mı yoksa başka bi sıkntımısı var ya yorumlarınızı bekliyorum kulağı akmış randevu aldım yarın için bide eli hep ağzında acaba dişimi çıkıcak