nefesm kizimin2.ay aşisi oldu sabah beri uyuyor sadece emip yatiyor hic yapmiyordu acaba bukadar uyumasi normal mi ya 😔
Bett1 nefesm benim bebeğim de bugün oldu 2. Ay aşısı öğleden sonra 3 e kadar uyku yaptı sonra huysuzluk başladı. Şimdiye kadar aglamazdi bile kucağımda olmak istiyor hep. Memede sakinlesiyor yarına geçer muhtemelen
Cennetinsusu nefesm Yok huysuzluk olmadı. Uyanıp emiyordu uyumak için ağlıyordu. Bende mecbur geri uyutuyordum. Ertesi günde aynı devam etti sonra düzeldi. ☺️
nefesm Cennetinsusu anladim canim cok sagol peki gunduz uyuyupta gece uyumazsa diye korkuyorum sizde nasil olduu
Dlranlkrn Bizim de yarın :/ uf icim gidiyor canı acıyacak diye. Ateşi olur diye de korkuyorum 🥺 Rotayı da yaptırdınız mı anneler?