Ayfa1608 Poyrazmom_ benim bebeğim 4 ay 8 günlük daha yeni 6 kilo oldu gayet iyi diyor doktorumuz. Doktorunuz obez yanlısı galiba daha ne olcak 3 aylık bebek maşallahı var
cimcime1018 Poyrazmom_ Niye kendinizi burda tatmin etmeye çalışıyorsunuz ? Benim bebek anca 5 kilo şuan üzüldüm kıyas yaptım desem ?
Arkadas3495 cimcime1018 açıkçası bende üzüldüm ya zaten bebeğimin kilosunu kafama takıyorum şimdi neden diye sorguluyorum
Senazz11 cimcime1018 bebeklerin doğum kilosu önemli o bebek 3 500 doğmuştur ve o kilo normaldir benim kızım 2650 doğdu 5500 kiloydu şuan 3 ay 20 günlük 6000 kilo kıyas yapmaya gerek mamadan da kilo farkı oluyor ben sadece emziriyorum
berilkusum Benim de 5190 iki buçuk aylık iki hafta sonra o kiloda olmayacak. Ama her bebek kendine özel. İyi olduğu da çok belli doktor neden öyle söylüyor
_BabyYoda Ayrıca zaten ölçen doktor hemsire vs persentile bakıp söylüyor iyi kötü diye. Açıklama yapmadılar mı?
sadeturkvatandasi Poyrazmom_ 4 kg bile doğmuş olsa yine iyi ayda 1 kg alması iyi beslendiğini gösterir illaki doktorunuz ya da sağlık ocağındaki hemşireler söylemiştir niye tereddüt ettiniz az mı geldi?
Arkadas3495 Bazı anneler bebeğinin kilosunun iyi olduğunu bile bile neden soruyo iyi mi diye 3 aylık bebeğin kilosu gayet iyi benim kızım 5 aylık 6 kilo anca doktor iyi dedi size nasıl iyi demiyor anlamış değilim cidden
saribez Arkadas3495 ben de öyleydim ama sağlığı yerindeyse hepsi boş gerçekten o kafadayım kilodur alınır üzülmeyin
cimcime1018 Arkadas3495 Sağlığı yerinde diye kendimizi teselli edelim napalimm. Normalde çok düşünmüyorum ama böyle yazılar okuyunca sorguluyorum