Dryinn solomom kullanıyorum, kızım 4 aylıkken almıştım hiç sevmemişti, kafası göğsüme değdiği için rahat çeviremiyordu, 5. Ayda minik bir yastık ile yükselterek gezdirdim. 6. Ve 7. Ayda güzel oldu, kızım da çok seviyor, etrafı izliyor bol bol :) memnunum