Sssss1515 bebeğinizi çok acıkmasını beklemeden meme verseniz yine de az geldiği için sinirleniyor mu olmadı öyle deneyin. Bebeğin emme refleksiyle falan daha da artıyormuş diye duydum. Bir de ben solgar ın b12 si ile motiliun tablet kullandım çocuk doktorunun tavsiyesiyle oda süt arttırmıştı. Solgar günde 3 defa iki tane, motilium günde 3 defa bir tane