170 boy 85 kiloyum bacaklarim kalın olmasa sıkıntı yok ama basen ve üst bacaklarim baya kalın. Dışarıdan bakan gayet güzel fiziğin dedi hep ama kapalı olduğum için ona gire giyiniyorum. Güzel bir markadan çok şık bir tunik sipariş etmiştim ve geldi. Standart beden. Ve kollarımın üstü sıktı. Okadar sevmedim ki kendimi onun içinde. Aynaya ilk defa kendimi hiç sevmeyerek baktım. Bacaklarım neyse ama kollarım.. çok üzgünüm. En acilinden kilo vermek istiyorum. Yok mu kilo verme hikayesi başarısı olan ? 18 aylık oğlum aktif emiyor zaten sadece hala emiyor sayılır. Yemek kahvaltı doğru düzgün yapmaz emdiği icun muhtemelen tok oluyor. Geceleri de hala meme de uyuyor. Uykusuzluk da kilo yapar diye okudum. Nasıl verebilirim ya