Merhaba bebeğimi her 3 saatte bir emziriyorum. Bir memeden 10 diğerinden 10 dkka emsin istiyorum. Bebeğim 25 günlük. Bir memeyi emiyor hemen gözünü kapatıyor. Gazını çıkarıyorum, altını açıyorum, yüzünü yıkıyorum bazen diğerini de alıyor ama çok az emip bırakıyor. Bazen uyanık da olsa kafasını geri çekiyor kendini gerip almıyor memeyi. Ben de mi sıkıntı var yoksa bu emme yeterli..? Diğer göğsüm sert kalıyor bir dahaki emmeye kadar canım yanıyor. Ne yapacağımı şaşırdım