İnternet sayfasından bebeğime oyuncaklar aldım ve 1 tanesi eksik geldi o da Fisher price dış kaşıyıcı
Kargo sağlamdı yinede getiren kişiye sordum acaba düştü mü diye imkansız düşmesi sormam da hataydı ,
Sonra müşteri hizmetlerini aradım bana dediği cümle bu tür durumlar çok yaşandı ilk siz değilsiniz eksik ürün koyabiliyorlar dedi ,yardımcı olmaya calışıcam dedi kayıt felan alındı kapattık telefonu
Sonra arayan soran yok internet sayfasından canlı desteğe yazıyorum ,
Eksik ürünüm geldi vs eksik ürünün kargo çıkışı yapılacak ha bugün ha yarın size bilgi gelecek diyor yine yok sonra yazıyor
Kamerayla izlenim sağlandı ürünlerin hepsi çıkmış diye yapabileceğimiz bişey yok felan iyi günler , tekrar ,
aradım
Müşteri hizmetlerini söyledim gerekeni,
bana diyor ki ürünü koyan kişi kamerayla izlendi ürünleri paketleyip koyduğunu iddia etti , paketin için iyice baktınız mı diyor , ben mi yalan söylüyorum dedim yada kendi kendine mi çıktı paketin içinden diyorum , bu bizim sorunumuz değil kargo şirketiyle görüşün dedi , ben daha kaç kez arıyacam ki dedim kargoyu paket sağlam geldi ben kime ne diyim dedim , aldıgım ürünün parasını verdim ama ortada ürün yok diyorum
Havadan mı gelecek bana dedim
Biz tedarik edemicez dedi , ben o kamera kayıtlarını görmek istiyorum dedim yasal bu olmaz dedi , yasal mesal istiyorum ben dedim ,tamam ozaman dedi kapattı telefonu Allah’ın belaları haram zıkkım olsun internetten baktığım da ise fiyat değişikliği olmuş muhtemelen ondan kaynaklı olduğunu düşünüyorum vallah patlıyorum bişey satıyorsanız arkasında durun dimi