Mucizemlina Mrh guzel anneler 4 aylik oglum sunnet yaptircam. Eskiler sunnet oncesi pipiyi kremle sivatlarmis . Bunu hala yapan varmi? Ne kremi kullaniliyor bilginiz varmi?
Ececiiim Mucizemlina sünnet öncesi herhangi birşey yapmadık doktorunuza danışın öneriyorsa yapın burdaki insanların fikrine göre yapmayın bence
saribez Mucizemlina kuzenim daha yeni sünnet ettirdi oğlunu, doktoru gelmeden bir saat önce uyuşturmak amaçlı bir krem söylemiş onu sürmelerini istemişti ama sizinki başkadır belki
Kbrztrk Benimde bebeğim 3,5 aylık 4 gün oldu sünnet olalı terramycn krem verdi doktor onu kullanıyorum ayrıyetten kantaron yağı aldım onu da kullanıyorum
Mucizemlina Kbrztrk sunnet oncesi sivarliyorlark8s kremle eskiler yaousikligi carsa acilsin diye. Oyle birsey yaptinizmi?
Mucizemlina -_Esra_- zaten dok sordumda onu biz aciyoruz dedi. Ama isde yavas yavas az az cok yara olmamasi icin yapiliyormus krem ecaneden aliniyormus ama ne kremi bilmiyorum isde. Eski usul.sunetlerde yara cok.oldugu icin buyuklerimiz yaparmis
diiilaaareee Doktorunuzun dediklerinden başka bişey yapmayın bence zaten sünnetten sonra bir merhem birde kantaron yağı veriyor ha bizimki birde Bepanthol vermişti merhem bittikten sonra kullanmıştım bir süre kantaron yağı ile birlikte
Mucizemlina diiilaaareee baziler 3 gun oturtma banyosu baxilerinde her kakadan sonra yapmislar size ne dedi doktorunuz acaba?.
Mucizemlina Ececiiim fikrine gore yapmiyorum.yaoan varmi je kremi kullandinniz diye soruyorum. Sonucda sadece burda degil.eyragimda tanidiklarda soruyir insan. Hangi dok. Gidiniz nasildi. Neler yaptiniz gibisinden. Nekadar cok bilgi olursa benim kendi adima onemli buluyorum.
diiilaaareee Mucizemlina sünnet öncesi hiç birşey yaptırmıyorlar ki sadece süümet olmadan önce doktor kendi uyuşturuyor zaten sonrasında iyice uyuşana kadar o esnada çocuğun karnını falan doyurup uyutuyorsunuz o uyanana kadar işlem tamamlanmış oluyor yani ekstra öncesinden bişey yapmaya gerek yok diye biliyorum biz bişey yapmamıştık yanii