Eylullmomss 8 aydır gidiyoruz canım orada doğum yaptım ben yoğun bakımda filan kaldı 1 hafta kızım Sema hanım ilgilendi geç saat bile olsa rahatlıkla telefon açıp konuşabiliyorum bebeğimle ilgili bir problem olduğunda. Hayır istemiyor şuana kadar hep rutin kontrolleri yaptırdı o kadar gereksiz bişey yaptırmadı. Muanesi 65 tl burada