oglumunannesiyimm Bende 10 senedir var.Acikcasi spesifik dikkat ettiğim hiç bisi yok,6 ayda bi gidip tahlil yaptırıyorum takip açısından o kadar.Ilac kullanmıyorum ben gerek gormuyor doktorlar.C vitamini,bol su,mercimek yemeği,Antep fıstığı bunlar iyi gelen şeyler,kan sulandiran şeylerden uzak durmakta fayda var erik,tarçın,ağrı kesici,aspirin gibi.Umarim düzelir bebisiniz çünkü bebeklikte başlayanların sonradan düzelme olasılığı var