beyzakaya7949 Kızım da on aylık. Bıraksak herkesi dövecek kadar hırçın 😁
Ağlamıyor ama bağırıyor. Etrafı ona zarar vermeyecek, istese bile sıkıntı olmayacak şekilde düzenlemeye çalışıyorum. Bazen dediğini veriyorum. Bazen de ciddi şekilde hayır diyorum, anlıyor. Sürekli hayır dememeye de dikkat ediyorum