Kbrztrk bizde 3 aylıkken Sünnet olmustuk biz öyle karton bardak falan kullanmadık. Sargılıydı pipi, 3 gün sonra sargıyı çıkarıp duş aldırdım, krem vermişti doktor düzenli olarak onları sürdük. 1.haftada tamamen iyileşmişti. Kendi çişi daha çabuk iyileştirir diye biliyorum. Şimdi çok uzun zaman geçtiği için tam hatırlamıyorum ama hareketlerinde çok kısıtlanma olmamıştı bizde, karton bardak daha çok engel olup canını acıtmasın.