Merhaba sevgili anneler;
Okul öncesi öğretmeniyim, eylülde işe başlayacağım, çalıştığım köy okulu evime 15km uzaklıkta. 08:00-13:00 okulun başlama bitiş saatleri işe arabamla gideceğim . Sizce 18 aylık bebeğimi Hergün kendimle okuluma götürmek mantıklı mı? Bu arada bebeğimin uyanış saati 07-08:00 gibi . Öğlen uykusuna 13:00 da yatar. Deneyim veya Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim 🙏🏻 benim için çok değerli olacaktır 🙏🏻🙏🏻