Pskebru Bebeğim maalesef formül mamayla besleniyor. 3 aya kadar çok iştahlıydı. 3 saatte 1 90-120 arası yiyordu. Bir anda iştahı azaldı. 60-70 yiyip öğürmeye itmeye başlıyor biberonu. Benzer bir durum yaşayan var mı
Pskebru Metetela hayır. 3 haftadır çok enerjik hareketli, etrafı keşfetmek istiyor. Uyumak istemiyor yemek istemiyor.
Pskebru AnnaGloria hayır. 3 haftadır çok enerjik hareketli, etrafı keşfetmek istiyor. Uyumak istemiyor yemek istemiyor.
Pskebru AnnaGloria doktorlar sağlama almak istiyor tabi ben de doktora götürecektim ama vazgeçtim. Dördüncü ay kontrolünü bekliyorum. Çünkü aynı şeyleri yaşayan çok kişi olduğunu farkettim ve ben bebekte bir hastalık belirtisi görmüyorum. Gayet enerjik ve dönemine uygun motor ve bilişsel gelişimi var. Siz emziriyor musun yoksa mama mı? Ne kdar içiyor günde
AnnaGloria Pskebru emiyor da red yaşıyoruz silikon göğüs ucu ile kandiriyorum gündüz kısa emiyor önceden öyle değildi memeyi görür görmez çığlık atıyor noldu anlamaism ama dediğiniz gibi bir anda yeni şeyler yapmaya başladı acaba 4 ay meme reddini mi.yasiyoeum diye düşündüm acikcasi
Metetela AnnaGloria aynı durumdayız ya ben mama veriyorum ama onda da red yaşıyoruz nerdeyse 5 gündür uykuya dalarken vermeye çalışıyorum bi tek öyle alıyor az az bi de kucakta gezdirirken biraz besleniyor