Kızlar merhaba. Oğlum 10 günde 100 gram aldı diye mama ver demişti doktor. Çok şükür ek gıdayı eskisi kadar reddetmiyor dişleri cikti çünkü sevdiği şeyler olursa yiyor fena değil. Aynı zamanda emiyor her emzirmeden sonra mama vermeye çalışıyorum ama her emzirmeden sonra 5 10 ml anca içiyor gün içinde 30 ml anca tamamlıyoruz. Bu şekilde kilo alır mı ki :( acaba hem anne sütü hem ek gıda hem mama yediği için yeterli mi geliyor ki. 6.5 aylık bu arada