Hobbalayarim Kızlar elimde bolca şeftali var. Böyle kızıma meyve suyumu yapsam marmelat tarzı mı yapsam napsam püre mi yapsam dolapta saklayabileceğim birsey olsun istiyorum ama fikirleriniz var mı acaba.
Rumuz_13 Hobbalayarim reçel yapabilirsiniz meyve suyunu uzmanlar önermiyor marmelatta yapabilrisiniz ha kahvaltıda bizde içeriz misafire veririm yerimde var buzlukta derseniz meyve suyunuda yapabilirsiniz
Noname21 Hobbalayarim valla bende de var ben muhallebi yapıyorum normalde ama bu sefer meyve suyu yapacağım sanırım
tomvejerry Hobbalayarim marmelat yapın aylarca bozulmadan duruyor kahvaltı da harika oluyor ablam kayısı yapardı
Rumuz_13 Yagmursaad posasıyla yemek daha sağlıklı çünkü sadece şekerli olan kısmına maruz kalıyorsunuz. Evde yapılanlarda nadirende olsa içmede sıkıntı yok ama hazırları tamamen önermiyorlar
Deletedmom_70 Hobbalayarim Kışın tüketmeyi düşünüyorsanız doğrayıp poşetleyin daha sonra çıkarıp meyva suyu olsun başka şeyler olsun kullanırsınız. Şekersiz Komposto yapıp kavanozlara doldurabilirsiniz. Püre de yapabilirsiniz
tomvejerry Hobbalayarim Yok ben hiç yapmadım canım en sonda yazdım ablam yapıyor kayisiyla gönderir hep bize
Gokturk_ Hobbalayarim kabuklarını soyup bir kavanoz içine dilimleyip üstüne çok az şeker ve su koyup kapatın ters çevirip kaynamaya bırakın .Çıkarıp düz bir şekilde yere koyun kışın soğuk soğuk çok güzel gidiyor komposto 😀