mertinannesi__ her cocuk farkli olmakla birlikte 10.5 aylik bizimi anne abla baba dede hadi adda hala pisi miyav hav vs bunlari kullaniyor, alo deyince elini kulagina götürüp alo ya da baba diye bagiriyor
Her yeri tutunup siraliyor
8 disi var 5 üstte 3 tane altta biraz dengesiz cikti disleri.
Gel gel, bay bay, alkiş, dizlere şap şap yapiyor. Hadi göbüsünü at dersem gobegini vurup duruyor kahkaha atiyoe normalde de cok gulec bi bebek zaten. Hastalik yoksa genelde gulec yani. Eline gecen herseyi mama sandalyesinde otururken yere atip yuzume bakiyor sonra gulup at diyo tam sıpa
Taklit yapiyo bide tükürme dil cikarma oksurukme ve hapsirma bunlar sadece
Bakalim buyuyorlar bi sekilde daha neler gorecegiz :)