biz 4.ayda yaşamadığımız uyku gerilemesini yaşıyoruz 5 ay 22 günlük 5 aylık olduğu günden beri gündüz toplam 1 saat uyuyor çok nadir 3 saat falan oluyor gece sürekli ağlayarak uyanıyor sabrımın en çok zorlandığı ay olabilir ya gündüz zaten hep kucak yatağa veya bir yere koyduğunda en fazla 15 dakika durur sonra başlıyor ııı ııı ııı.acaba geçiyor muu şuan zaten atak haftasında gösteriyor 4 eylül de bitecekmiş allahım inşallah normale döner uykuları zaten çok uykucu bi bebek değildi ama akşam 8 de yatar 12 de kalkar sonra tekrar 4te kalkardı buna şükür derdim şimdi o da yok saat başı uyanıyor bazı geceler😴🥹.tüm annelere sabır güç kuvvet dilerim