Kızlar selam 7.5 aylık bir bebeğim var 6. Katta oturuyorum asansör yok malesef eski bir bina . Bebeğimle dışarı çıkıp gezmek istiyorum ama bebek arabamız inanılmaz ağır ikisini aynı anda indirmem imkansız . Bir kaç kez arabayı çaldırdık bisiklet kilitleriyle kilitlememize ragmen . Sizden kolay taşıyabileceğim uygun fiyatlı bebek arabası tavsiyesine ihtiyacım var .