neslyyy Bizimkinde 18 di doktor antibiyotik verdi sonra vucudunda su çiçeği gibi şeyler çıktı crpsi düşmemişti doktor el ayak olmuş dedi kendiliğinden geçer dedi antibiyotiğide kes dedi
Nida00 Ama kanda enfeksiyon olduğunu söylemedi iki kulağındada enfeksiyon varmış o yüzden verdi antibiyotiği ayy hiç bişey anlamıyorum doktorların işinden.. Hele gece gittiğimiz ne kulağına baktı ne boğazına oysaki en yaygın rahatsızlıkmış bebeklerde
DerinTuana Nida00 cok gecmis olsun kanda enfeksiyon cıkmıs.Eşimin bugun crp si 58 cıktı.Doktor bile sasırdı,antibiyotık basladı.Eşim acilde cok fazla bebek oldugunu soyledi.