yamacmomss_ ben İstanbul kartaldayım doğumdan 3 gün önce yüksek ateş geçirdim gebelik şekeri de olması nedeniyle doktor bu testi önerdi. Bu arada bebeğim ilk kontrolden bir kulaktan geçti diğerinden ikinci de geçti bu da genelde olan bir durummuş doğumdan kaynaklı pis olması veya sıvı birikintisi olduğundan genelde ikinci oluyor dedi. Bende her ihtimale karşı randevuyu aldım aslında özele götürecektim ama doktorum en kesin çözümü üç aydı dolduktan sonra alabilirsin diyince devletteki gününüzü beklemeye karar verdim. Şimdi Salı günü randevumuz var bugün 3 ay 21 günlük olduk. Süreç şöyle: önce kbb randevu alıyorsunuz kbb sistemden kayıt atıyor ve bu şekilde odyometri bölümünden randevu alabilirsiniz. Bize 23 Mayıs da 29 Ağustos için gün verdiler. Kartal eğitim araştırma hastanesinde yaptıracağız. Çok detaylı yazdım umarım faydası olur