Oğlum 6 aylık Sabah emzirmeye uyandım yanıyordu ateş gibi diş çıkardı iki tane ondan diye düşündüm vücudunda döküntüler vardı hafif hafif ama sinek ısırdığı için diye düşündüm çocuk doktoru el ayak hastalığı dedi çok hafif atlatıyor korkulcak bişey yok dedi ateşi 37 dereceydi ateşimiz duş aldırdım 35e düştü ilaç yazılmıyor buna duş aldır calpol ver dedi zaten 2 3 güne düzelecek dedi var mı geçiren ilk defa duydum bu hastalığı nerden geçti onuda anlamadım 😞