Nil_defne canim ben ilk yuksek atesten yattim 39.3 ile havale gecirdi, gittim RSV dediler (covid benzeri bi grip) o zaman 3 gun yattim çıktım.
Antibiyotik verdiler ishal oldu 7 gün gecti gittim Rota dediler yattik 2 hafta daha (3hafta siddetli ishali olmuş oldu) CRP o zaman cok yükselmişti
Çıktık 1 hafta düzelir gibi oldu ama bi anda ates kusma ishal tekrar başladı ondan sonrası hep her gün acildeydim yatış vermediler igne serum böyle gittik fix ama her gün hastanedeydim. Bu sekilde 3 hafta daha geçirmiş oldum.
Ilk rota oldugunda gunde 8-10 kez yapıyordu yenidogan kakasi gibi sapsari Pütürlü asiri pis kokuluydu genelde hep taşıyordu. Sonraları 5-6 beze düştük. Kusmasi her beslenme sonrasi aninda oluyodu mama iciyor benimki daha ufak, ek gıda yasakladılar bi ara hastanede yatarken Çıktık bi seferde kizim yemek istemedi mamayla devam ettik icer 1 dakika sonda kusardi
Aklima ne takilirsa sor canim instadan yaz istersen mtn.arzu insallah senin cocugunda bi an evvel atlatir asisida yoktu hatirladigim seninkinin